Monday, October 29, 2007

Open house...


Selamat Hari Raya..hhehe tp dah dkt 3 minggu dh raya umah aku semalam br wat open house.hhuhu takpe2 bak kata pepatah raya biaq sebulan.hehehhe uuhhmm open house nie rancang oleh house mate 2 aku...uuhhmm diorg yg decide sume nak msak aper masa open house tue..yg best nyer sume masak sendiri termasuklah buat ketupat yang aku dok bising2 kat bawah nih....hehehehhe uuhhmm open house kitorg bejalan dgn lancar alhamdulillah..walaupon adalah sedikit kekalutan..tp sikit jelah..nasib bek..makanan sume cukup alhamdulliah ..tetamu yg datang agak ramai dan memberansangkan..tp yg bestnyer ader ker housemate2 aku nie dah limitkan masa kepada 3 jam jer..hehhe 1 jam pertama tu mak oii meriahnyer org datang..huh rasa cam jd warga UPM semula sbb dak2 UPM dtg..uuhhmm ada yg kenal ada yg x kenal pon...nasibler makanan cukup sbb kitorang first time nie wat open house...huhuhuh best2..org yg nak datang umah kitorng pon rasanya excited gak kot sbb kitorg kan br pindah c2 so masing2 sedara mara n kawan2 sume nak tgk umah..hehhe jgn jeles yer umah kitorng mmg lawa..thanks to Makcik J sbb bg sewa umah yg cntik kat kitorg...yg tak dapat datang pon ada x pelah jgn riso nnti kami wat lg kami panggil ok..jgn riso sbb umah tue bnyk chef yg suke memasak..hheheh suke aku sejak dok umah tue muka pon mkin bulat hasil dr air tangan diorg...uuhhmmm best le wat open house nie..masak2 kemas2 penat2 tp yg bestnyer bila tgk sume ahli2 umah bersatu..walapon dlm sedikit kekalutan..uuhhmm x pelah...yg pentingnyer kitorang betujuh(5 ahli umah+2 kwn n sepupu marry) dah berjaya menjayakan satu OPEN HOUSE yg sgt gilang gemilang...

** special thanks our guest..n chef Ms Anis kerol , Ms Ani , Ms Nor and yg lain yg turut menjayakan majlis open
house kitorng nie


Menu special open house kitorang:

- Ketupat n rendang n serunding
- Laksa
- Bihun Goreng
- Mee Goreng
- Popia Goreng
- Puding Laici
- Buah betik n oren
- Air Jambu Merah n air oren
- Kuih2 raya yg telah d sponsor olek sis King

** nilah antara tetamu-tetamu yg hadir di open house kitorg

** nie special guest aku....

** uuikks apek curi makan ek??

** nielah gadis2 melayu terakhir yg telah menjayakan open house 2007 nie

3 comments:

hawa said...

MEmang la best wat open house.. Penat pun tak terasa bila kawan2 datang dan kita tgk diorg seronok datang n makan masakan kite.. Ha, nanti aku wat makan2 kat umah baru aku, tgk umah sape lagi cantik.. Hak hak hak..

Anonymous said...

mmm..akak xdpt nak makan apa yg korang masak tue :( tiba2 je kenyang,rugi..rugi....wawwaaa

rosas said...

x dpt aku nak merasa semua..mkn ketupat pulut satu biji jerk..terus kenyang....nasib baik dpt gak merasa laksa 2 sudu...kalo x rugi...