Monday, October 29, 2007

Anyam Ketupat...


Haaahahahhaha sekarang aku dah pandai anyam ketupat..jgn jeles..yg bestnye aku anyam ketupat org2 belah selatan nie..pelikan..aku tak anyam ketupat palas aku anyam ketupat nasi yg anyam2 tuelah..hehehhe uuhhmmm bestgak anyam ketupat dgn guru2 yg bnyak membantu aku utk dapat 6 biji ketupat..ehhehehe act aku anyam ketupat nie utk open house kali pertama di umah No 61 tue...uhmmm best2 cam nak raya rasanye wat ketupat ..

**ps: ape2 pon thanks 2 tok guru Ms Anes kerol n Cik Nor kite.......




*nielah time aku dok anyam ketupat.....



* nielah org nie kononnyer terorlh sgt..last2 tgk jd ketupat pesyen br huhhuhuh
MR F jgn marah k
nilah 6 bj ketupat yg telah aku anyam....comel x??

2 comments:

Anonymous said...

hahhaa...sukale tue dpt anyam ketupat :P akak gak wat xjadi ending xthu,th anyam j tp part tutup xthu,hahahaaa.....

aniskhairul said...

~sijil tamat belajar menganyam ketupat~
adalah diakui bahawa cik aviva telah tamat mempelajari kursus anyaman ketupat,dengan mencukupkan syarat menghasilkan 6biji ketupat untuk di jamu kepada tetamu semasa rumah terbuka...
syabas dan tahniah kepada cik aviva!

disahkan oleh
~cekgu anes~