Tuesday, October 23, 2007

HaRi RaYa...

' Suatu hari hari d hari raya .... 'lagu hr raya yg famous nie berkumandang bila time hr raya..best2 lagu nie...uuhmm aku raya kat Kedah lg tahun nie cam biase hehehhehhe...x sampai seru lagi yer nak raya kat Kajang..jgn bnyk tnya k..heheheh uuhhmm balik kmpng setelah 5 bln x balik..bnyi cam ank derhaka gaklah tp ok jer aku tak blik pon biase jer bg diorg...Hari raya tahun nie semua ada kat umah along n a'left pon balik along dah 9 bln..uuhmmm comeljer tgk perut dia yang semakin mmbesar tue..mastura pon dah besaq sume baju yg kitorg pakai dia dh muat hehehhe sampai terpaksa bwk dia p shopping bju br... first hr raya still cam tiap2 tahun pagi kat umah..tgh hari blk kmpng..mlam p umah tok wan kat Perlis...uuhmmm aku rasa x meriah sgt pon raya tahun nie..pelik kan bila kita dah besar lagi x best raya..uhhmmm jmpa sedara mara pon dh x excited cam dulu2..hehhehe sbb dh tak dpt duit raya kot...tahun nie aku bnyk kena buli hehe ngn sedara2 sbb aku dh keje uuhhmm tp aku wat bodoh jer..hahahha aku pon dok naik KBE lg so diorg jgn haraplah...
hahhahaha uhhmmm diorg agak mnyakitkan hati tp sabar jelah raya2..nak wat cam ner yg muda mmg selalu x betoi yg tua2 cam le betoi sgt..x pelah biaqle kita yg muda kecik hati..tp kalau aku dh tak blk sana tu jgn dok tnya plk kenapa..heheh sendiri mau igt le..mknn tahun nie best gak sbb mak wat lontong..makann fav. aku time raya..ha kitorg nie bkn org johor tp umah tiap2 tahun ada lontong tau...kek cokelat n kek oren adalah mknn wajib kat umah ktorg...kek cokelat adalah kek yg paling sedap kat taman indera tu...mak aku x jual tp dia dh kasi resepi kat sume org so diorg blk buat sendiri .huhuhuh..uhhmm sikit jer citer raya dh tatau nak citer apa lagi dah lo enjoy tgklah gambr2 raya aku k....chow cin chow









* hamper dr bos....Mr Gary Chan

* my baju raya..hheheh hijau


* best friend 4 eva



* my family

* my big..big family..nie pun ada lg yg x join

2 comments:

Anonymous said...

wah..raya ngn kakak n abg ipar..igtkan diorg tak balik raya..best..best

aniskhairul said...

memang sedap kek cokelat tuh...da moist n choco taste makes me want more n more!
...hehehe.bodek neh,nk lagi satu!
...bwk kek oren skali ek!
bak kata orang,nak lagi-nak lagi....kek coklat axie nk lagi...!