Wednesday, December 12, 2007

Rabbit Fun LAnd...

Sabtu minggu lepas aku kebosanan tibe2 muncul idea gile aku utk g ke Rabbit Fun Land..act dah lama aku dengaq citer pasai tempat nie..uuhhmmm i'm just imagine mcm manalah keadaanyer iiyyeee cam best jer...so aku pon ajk le Mr F n opismate aku Wawa ke sana...idea2 nie muncul sejak aku ditukarkan ke dalam hutan nie hahahahah...mcm2 tempat aku g uuhmm best2... sebijik mcm kt kedah..ada sungai ada dusun buah2..ada tempat mncing yg bnyak...teruja Mr F...siap suh aku wat OT dia nk mancing kt cni...hheheheh... back 2 Rabbit Fun Land... tempat nie terletak 16 km dr pekan semenyih...dah masuk ke Broga..Dalam Broga nie ada satu University Nottingham ha jgn taktau cni ada cawangan dia tau..uuhhmmm dalah 8km cam tue sampaile ke Rabbit Fun Land..mula2 sampai terkejut gak sbb x penah sangka ada tempt mcm nie kat dlm hutan... rupenye2 dia mcm ladang ternak rabbit.. kena byr dulu RM5 seorg dapt 1 tin air n sebungkus mknn rabbit tiap sorg... puas jln2 kat ladang dia yg menempatkan lebih kurang 3000 ekor rabbit kami pon ke tempat main2 rabbit..hehehhehe best2 kejo2 arnab bkn senang nk tangkap dia huhuh aku dapt sekor je...Wawa pon dapat amik sekor je..huhuh Mr F x dpt tangkap langsung...kurg stamina utk kejo arnab hahahahhaha
ape2 pon bestle kalau nak bwk ank2 anda ke sini lehlah luangkn masa dengan family kat cini...bkan tue saja leh beli daging arnab yg dsahkan halal oleh imam semenyih yg kebetulannya ada d situ masa kitorg g...sosej arnab pon ada..hahahah act kita leh mkn mskan arnab kat ctu tp cina pnyer tempat paham2 jelah tataule bersih ke x ...baik kita beli balik mkn kat umah lg best... hahahahhaha ok kalau nk tgk lebih lnjut tgklah gambo2 yg telah dsnap kt sn...ok cau cin cau

** arnab2 kt lam sngkar

** nilah kawasan tempat main2 ngn arnab kat sni kita bebas utk pegang2 arnab



** dh dapat sorg sekor


**aku ngan wawa berebut nak pegang arnab huhuhu





** best2 kt Rabbit Fun Land












3 comments:

hawa said...

Entah kenapa.
Teringat Bugs Bunny.
Entah kenapa.
Seleraku terhadap lobak merah tiba-tiba terbuka luas.
Eh, bukan yang itu ya.
Tapi jus lobak merah bersusu.
Ya, mau belanja?

aniskhairul said...

...baca posting ko ni kan,..terasa macam ak seorang juruhebah radio pulak...xpercaya?cuba ko baca kuat2 masa kt dalam ofis..mesti miss chee kt bwh igt ko bukak radio,..ngehehe
neway,sosej arnab memang besh...
senang2 p lah lg,..bwk blk arnab yg disembelih pulak..kita buat rendang!

Anonymous said...

My friend and I were recently talking about how involved with technology our daily lives have become. Reading this post makes me think back to that debate we had, and just how inseparable from electronics we have all become.


I don't mean this in a bad way, of course! Ethical concerns aside... I just hope that as technology further advances, the possibility of copying our memories onto a digital medium becomes a true reality. It's a fantasy that I daydream about every once in a while.


(Posted on Nintendo DS running [url=http://kwstar88.insanejournal.com/397.html]R4i[/url] DS TF3)