Wednesday, December 12, 2007

My New Ofis...


Awal bulan desember hr tue aku dan satu ofismate yg lain terkejut dengan kehadiran berita tergempar iaitu kitorg kena pindah ke BERANANG berkuatkuasa serta-merta...arrgghhhh aku pon mula le pkir macam2 ...mcm mana nk p? naik apa? KBE aku bleh naik ka? bleh ka pinjam keta kt mak? jauh hujan mcm mana? nk kena pindah umah ka? mcm2lah... Pastue aku ngn sorang lagi opsmate siap ponteng keje p intebiu kat compny lain... satue hr kitorg p intebiu tp tak dapat gak...mungkin dh jodoh kitorg kot kat cni hahahaha... 4hb tue mulalah kehidupan br aku kat beranang..bgn g keje kui 8 blk pon kui 8...ceh bnyi cam bz jer kn tp x bz pon kot ats jln jer bz... uhhmm nk wat cam ner nak cabut x leh terpakselah...aku pon p lah buat muka x malu ckp nak tumpang sapa2lah pg2 nak p keje..nasible aku ada sorg opismate yg bolehlh thn yg p intebiu ngn aku tu (Wawa) ha dialah aku tumpang pg2... uuhhmmm tp bestgaklah kat cnie x sebz kat kajang...tp lori melambak..tension2...hahahaha yg paling best cnie ats bukit..sejuk mcm genting hahahah.... lagi satu best bilik aku kat atas hahah x der sapa leh kacau aku nk wat keje.. cume kadang2 kalau Mr Gary ada dia pnye bilik sebelah aku tp yg bnyaknyer dia x der..so akulah bos kt ats nie hahahahhaah.... sian yg lain2 cam sardin kat bawah...tp yg penting aku enjoy....hahahahaha kn2...





** nilah kilang br aku..kat Dataran Dato' Mohd Said ..Beranang



** argghh penat hr2 nk kena naik tangga nie..sbb blk aku kt ats




1 comment:

Anonymous said...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.